Saturday, March 17, 2007

وزير آموزش و پرورش: من موفق‌‏ترين وزير آموزش و پرورش هستم

clipped from www.ilna.ir
وزير آموزش و پرورش:
از دستگيري معلمان اطلاعي نداشته و آن را تكذيب مي‌‏كنم
من موفق‌‏ترين وزير آموزش و پرورش هستم!
استيضاح، همزاد وزير آموزش و پرورش است
تهران- خبرگزاري كار ايران -
23/12/1385
وزير آموزش و پرورش، در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران, مبني بر اينكه شما در ابتداي تصدي پست وزارت اعلام كرده بوديد كه معلمان به دليل عدم اعتراض از موقعيت خود راضي هستند و با توجه به اينكه در حال حاضر اعتراضات معلمان به شدت افزايش يافته، آيا مي‌‏توان اين موضوع را به سوءمديريت شما نسبت داد، خاطرنشان كرد: به نظر مي‌‏رسد جمله اول من را درست منتقل نكرده‌‏ايد، من نگفتم معلمان اعتراض نمي‌‏كنند، پس مشكلي ندارند؛ منظور من آن بوده كه مسوولان به دنبال مطالبات معلمان هستند و معلمان بدانند كه ما نسبت به تحقق خواسته‌‏هاي آنان بي‌‏تفاوت نيستيم.
فرشيدي در پاسخ به اين خبرنگار افزود: به دليل آنكه سوال شما بر مبناي غلطي طراحي شده است، نمي‌‏توانم به آن پاسخ بدهم و شما مي‌‏توانيد با قلم خود پاسخ من را به هر شكلي مطرح كنيد.